Lions ICT hulp

Beste Lionscollega,

Voor ICT-vragen is de ICT-coördinator in je club het eerste aanspreekpunt. Mocht dit niet helpen, dan ben ik als informatiemanager het volgende aanspreekpunt. Clubsecretarissen kunnen direct contact zoeken met mij. Elk disirict in Nederland heeft een eigen informatiemanager. Komt deze er niet uit dan kan deze hulp inroepen van de beheerders van de Lions ICT-systemen in Nederland. Tezamen vormen we het Lions ICT team. Komt een beheerder er niet uit dan kan hij contact opnemen met de softwareleverancier. Informatiemanagers en beheerders zijn vrijwilligers met beperkte tijd voor ICT-hulp. Alles bij elkaar duurt het soms even voordat ik jou heb geholpen. We streven naar zelfwerkzaamheid door zoveel mogelijk ICT-informatie online beschikbaar te stellen.

Lees s.v.p. de onderstaande informatie voor een antwoord. Helpt dit niet mail me dan. Voeg dan zoveel mogelijk informatie toe over je vraag of probleem, zodat ik je in één keer kan helpen. Bij uitzonderlijke vragen kun je me uiteraard bellen.

Met Lionsgroet,
Richard de Hollander
Informatiemanager District 110BZ
IM110BZ@lions.nl
06-13396169

Raadpleeg voor ICT-hulp eerst de ICT-handleidingen. Zie ook de handige links hieronder.

Kom je er toch niet uit: Elke maandag 19:00-20:30 kun je me bellen. Ik kan evt. meekijken met teamviewer.

Ik ben dan ook via Teams aanwezig, klik dan deze link: ICT kamer IM110BZ.

Elke club heeft een Microsoftaccount met Teams.

Handige links:

Een nieuw Lions wachtwoord opvragen Tezamen met je emailadres kun je in alle Lions websites en de LionsNL app inloggen

LOLAS ledenadministratie:                  lolas.lions.nl      (handleiding)

ownCLoud archief:                              archief.lions.nl     (handleidingDesktop app Mobile app

LionsNL app:                                        Android Apple      (handleiding)

LionsNL app beheerportaal:                  app.lions.nl      (handleiding)

Districtswebsite:                                  110bz.lions.nl

Lions Magazine                             magazine.lions.nl      Android